Sila Kenali SiAnakUncleShukri

My photo
Born on November 10, 1990 to be somebody. My blog is all about my life. Im not really good in English. By the way, people called me Qiela. Some called me adeQ. Im a family person!! Just make it clear, Im in love with people around me now especially my friends. I really dont like backstabber, stalker, sweet talker and people fighting. So, if u like that kind of activities, please stay away from me. Thank you.

Wednesday, February 3, 2010

Hey Kawan2, PERLU BERHATI-HATI!!!!

ak x ske btol la kalo ada org luar or strangers yg msuk ke blik ak....i mean unit 2-2..
dh la msuk blik ak pas 2 nk bt bsing plak...eh sdar la skit ko 2 sape...ko 2 dh xde kne mngena dgn ostel ne tawu...dh la MENUMPANG ada hati nk msuk blik ak lg...ko igt ko BAGUS sgt la...skali ko dh benci ak,sribu kali ak lg BENCI dan MELUAT tgok muka ko la...1 lg kpd pompuan2 kt ostel 2 espacially my RIVALS, x pyah la nk kutok2 ak dr blkg...ak tawu ape korang ckp...ak sbr je slame ni...korang tggu la..ak nk korang TERSIKSA pelan2..biar SAKIT dr dlm...2 je yg nk mengajar korang...skali korang bt taik dgn ak, ak blh bt truk lg la weh...bajet HOT,tp prangai mcm WHORE...dsbbkn prangai korang la rmai org benci tawu x...yela kwn baik sndiri pn blh kutok blkg... itu ke yg dinamakn KAWAN???bg ak 2 bkn kwn tp BINATANG atau DAJAL....
so kpd kwn2 ak,hati2 la nk mncari kwn k....

[so damn bitch!!!! hey kamu2 semua perlu berhati2 ye skang.. idop kamu dalam genggaman si ***** nih!! i found diz statement in sumone's bulletin.. haaaa... yg tak malu masok bilik 2-2 tuh, harap maklom... kamu tidak disukai disitu... jadi pergi masok ke bilik laen... shaye menyokong kamu dari belakang!!! ntok perempuan2 hostel, termasok kawan2 die skali kot... better berhati2... kalau terasa diri tuh saket2 badan ke ape ke, cepat2 lar bertaubat... mntak ampun dari Allah supaya allah boleh lindungi kite dari anasir2 celaka nih... biarkan die syirik janji kita percaya yg Allah sahaje yg dapat bantu kite dalam ape2 cara skalipon... biarkan die tros sesat... kite hanye dapat membenci melalui hati...]
  
[haaaa... ntok si penulis bulletin --> FYI, we never talk bout u anymore okeh!! think b4 u do sumthin... cara kamu ini macam orang TAK ADA AGAMA!!! ingat2 lar ALLAH kawan oiiiii..... nampak sangat kamu itu seorang pesalah... jike tidak, kenape kamu berkelakuan begitu dengan kami semua?? kenape?? kenape?? kenape??? hahahahaha... kelaka lar kamu nih... umur lagi besar dari kitorang sume, tp perangai mcm budak2 bawah umur... tawu lar kamu tuh ramai contact yg boley BOMOH2 nih... KAMI TAK TAKOT SEBAB KAMI ADE ALLAH!!! so, ingat ye... shaye cume nak nengok, syapew yg akan saket pelan2 dari dalam... shaye rase, antare kami dengan kamu takde ape2 lagi... tapi shaye juge nak nengok syapew yg orang pandang sebagai BINATANG or DAJAL!! kitorang ke kamu?? syapew KAWAN sebenar!! kitorang atau mereka??? kitorang mmg x hot!!! tp shaye nak nengok syapew yg WHORE sangat tuh k?? shaye rase, muke kami tak lar se WHORER muke kamu!!so, we juz wait && see... okeh??? kalau nak sound2 ke ape ke, mari2 datang depan kami ye... of coz lar shaye terase dengan bulletin tuh kan!!! of coz lar kamu cakap pasal kitorang kan!! so, mcm shaye kate td... we juz wait && see..] 

END 

No comments: