Sila Kenali SiAnakUncleShukri

My photo
Born on November 10, 1990 to be somebody. My blog is all about my life. Im not really good in English. By the way, people called me Qiela. Some called me adeQ. Im a family person!! Just make it clear, Im in love with people around me now especially my friends. I really dont like backstabber, stalker, sweet talker and people fighting. So, if u like that kind of activities, please stay away from me. Thank you.

Wednesday, August 4, 2010

crrreetttt crrooottt di pagi hari sambel berlinang air mate. c(:

mungkin die petir tp die seorg penyayang!

mungkin die tergedix2 bile nampak katak tp die seorg kakak yg hebat!

mungkin org nmpk die mcm gile kuasa tp die seorg yg mementingkan kebahagiaan kawan2!

mungkin org slalu mengutuk krane panampilannye tp die seorg yg mengambil berat!

mungkin die pendiam tp die seorg yg suke memerhati & memperbetolkan sikap burok rakan2!

mungkin die baran tp die seorg yg slalu menyebelahi rakan2!

mungkin die poyo tp die seorg yg pandai menggunting rambut rakan2!

mungkin die bnyk masalah keluarga tp die seorg yg tabah menghadapi semuanya!

mungkin die gedix bile nampak lelaki tp die seorg yg pemurah!

tidak perlulah aku mention name perwatakan pat atas nih. korg tawu sape diri korg. 2 stengah tawon aku dok ostel. damn it! banyak aku blaja! banyak aku selami. terima kasih atas segalanye. kawan2, tiade ape lagi yg boley pisahkan kite. mungkin aku ade terguris hati, terkasar bahase, terlanjur kate, aku mintak maaf dari ujong rambot hingga ujong kaki. aku tawu korg terase dengan aku sbb aku tak lepak & tak pandang korang satu ketike tuh. aku ade banyak masalah. aku tawu bukan aku saje yg korang perlu faham. dats y aku amek jalan ntok ignore ape yg ade pat sekeliling aku. jangan jadikan kesilapan lame ntok kite bermusuhan. tiade gunenye. aku juga manusia biase. hari ini aku demam. mungkin rindukan kalian atau mungkin terlalu pressure. um. aku x setabah kalian. aku x sekuat kalian. tp, sayang aku pat korang lebih dari sayang korang pat aku. percayelah. kenanglah aku bile aku tiade. siramlah pusaraku jika aku pergi ntok slamenye. ajal maut di tangan Tuhan. bersedialah dengan stiap dugaan yg mendatang. kerinduan yg terbuku di hati tidak sanggup lagi ntok ku tahan. hari ini kite bermasam muke, tp esok & hari2 seterusnye aku berjanji tidak akan melakukan perkare yg same. jangan persiakan peluang yg ade. capai dengan sepenoh hati. genggam dengan sepenoh jiwa. tiade lagi peluang ke-2 seperti ku. menyesal tak sudah. aku juga yg membuat silap nye. pepatah berkate "berkawan biar seribu, jangan sampai kawan dengan penipu". aku tawu pepatah itu tidak betol. tp itu dari hati aku. aku merasekan yg aku sudah jaoh berlari dari cerite sebenar. aku cume mahukan kalian tahu yg aku sayang kalian sepenoh hati & sepenoh jiwa. pandang ke belakang untok mengambil pengajaran, pandang kedepan untok menuju kejayaan. jangan selalu mendongak ke atas kerane Allah tidak suke akan org yg sombong & bongkak. ingatlah juge kepade insan yg berade dibawah. terime kasih atas segalenye skali lagi. <3

No comments: