Sila Kenali SiAnakUncleShukri

My photo
Born on November 10, 1990 to be somebody. My blog is all about my life. Im not really good in English. By the way, people called me Qiela. Some called me adeQ. Im a family person!! Just make it clear, Im in love with people around me now especially my friends. I really dont like backstabber, stalker, sweet talker and people fighting. So, if u like that kind of activities, please stay away from me. Thank you.

Thursday, September 30, 2010

MAGIKA TERB0EKKKK!!!

Tadi gi neng0k Magika ngan kakl0ng n da geng.

W0ahhh terbaek 0keh!

Suke suke suke!

Banyak scene yg sweet weh!

Banyak scene yg ley wat shaye nanges sbb teringatkan 'dia'.

Ape lar dibuat agaknye ek skang ni?

Rindu x tekate.

Tp nk wat camne?

Tu sume ketentuan Ilahi.

Shaye redha je.

Haaa berbalek kpd Magika.

Shaye bangge jd anak Malaysia sbb 0rg Malaysia p0n b0ley wat m0vie setanding dgn 0rg negara luar.

G00D J0B NT0K KRU, SEMUA PELAK0N MAGIKA DAN SEMUA KREW YG TERLIBAT!

NAK MAGIKA PART 2 PLZZZ!

Monday, September 20, 2010

PERGI KE CLASS!!

pissed 0ff!
Benci nt0k tunggu bus yg k0n0n2 nye RAPID tu!
Buhnguks!
Tunggu bgai nk rak smpi 1jam pastu uj0ng2 naek cab jugak!
Weh, k0pak weh aku cam ni!

PERHATIAN KEPADA BUS RAPID KL, TERUTAMANYA KEPADA BUS T329, SILA LALU BANYAK2 KALI YE DIKAWASAN YANG ANDA PERLU LALU DAN TINGKATKAN KUANTITI BUS T329! T0L0NG YE! SAYE TAK SANGG0P NAK MENUNGGU! CAIR MAKE UP WEH!

Sunday, September 12, 2010

Pembunuhan Sosilawati: Peguam bergelar Datuk, adik dan enam pekerja ditahan

BANTING: Polis menahan seorang peguam bergelar Datuk dan adiknya serta enam pekerja kebun kelapa sawit milik mereka di mana jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi dipercayai dibunuh.
Bercakap pada sidang media di Ibu Pejabat Daerah Kuala Langat di sini, Mohd Bakri berkata, polis membuat tangkapan pertama pada 10 September membabitkan lima orang.

Semalam, Datuk itu dan adiknya yang juga seorang peguam dan berpusat di sini ditahan, manakala seorang lagi suspek ditahan hari ini.

Beliau berkata hasil penyiasatan polis, mereka mengaku bertanggungjawab dalam membawa kesemua mangsa ke kebun kelapa sawit seluas 1.6 hektar itu, sebelum memukul sehingga mati dan membakar mayat kesemua mangsa.

Selain Sosilawati, turut dibunuh pemandunya Kamaruddin Shamsudin, 44; serta pegawai bank CIMB Kampung Baru, Noorhisham Mohammad, 38; dan peguam peribadi Ahmad Kamil Abdul Karim, 32. Mereka dilaporkan hilang sejak 30 Ogos ketika berada di Banting untuk urusan pembelian tanah.
Bagaimanapun, Mohd Bakri berkata, beliau tidak dapat mengesahkan tarikh sebenar kesemua mereka dibunuh, tetapi ia mungkin di antara tarikh mereka dilaporkan hilang pada 30 Ogos sehinggalah semalam.

Mengenai motif kejadian, beliau berkata ia lebih ke arah saingan perniagaan dan urusniaga kewangan di antara suspek utama (kedua-dua peguam) dan Sosilawati.

Thursday, September 9, 2010

ESOK RAYA WEHHH!!!


dikesempatan ini, shaye nak mintak maaf & ampun atas sgale salah silap yg shaye buat slame shaye idop & kenal korg sume k? um. raye nnt, kite jangan lar terlalu gembire ye. ingat lar kpd yg x berkemampuan! ok? sayang korg. yg nk balek kampong tuh, drive carefully okeh? ingatlah org yg tersayang!!!

SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR & BATIN.

IKHLAS DARIPADA,
Mohd Shukri bin Abd Rahman (ayah)
Norhazlina binti Mohd Isa (ibu)
Farah Hernani binti Mohd Shukri (along)
Farah Aqilah binti Mohd Shukri (me)
Muhammad Amir Firas bin Mohd Shukri (amir)
Muhammad Amir Sufi bin Mohd Shukri (sufi)

Friday, September 3, 2010

Aku Ingin!!


HARI NI AKU LARI DARI PENYAKIT.
AKU MAU BEBAS.
AKU MAU LARI.
AKU MAU TERBANG.
AKU SAKIT.
AKU BENCI.
AKU X SUKE.
AKU SKANG BERADE PAT TEMPAT YG AKU RASE AMAN.
SO, JGN SESAPE PON CARI AKU.
JGN SESAPE PON TANYE PASAL AKU.
AKU SUKE.
AKU SERONOK LEPAK PAT TMPT NIH.
AMAN.
DAMAI.
PERMAI.
BYE!

Wednesday, September 1, 2010

adik2 ku yg tersayang + sahabat ku Nina!

shaye harap korang faham ape yg shaye katekan.
shaye harap korang dapat bg kerjasama.
shaye harap korang x berkecil hati.
shaye harap korang akan sayang shaye mcm shaye sayang korang.
shaye harap korang x benci shaye lepas ape yg shaye inbox korang.
shaye harap korang akan jage relation kite nih smpi bile2 pon.
shaye harap korang tawu yg shaye sayang korang smpi mati.
shaye harap korang x simpan ape2 dalam hati, nanti boley mati.
shaye harap korang learn how to respect each other.
<3 <3 <3