Sila Kenali SiAnakUncleShukri

My photo
Born on November 10, 1990 to be somebody. My blog is all about my life. Im not really good in English. By the way, people called me Qiela. Some called me adeQ. Im a family person!! Just make it clear, Im in love with people around me now especially my friends. I really dont like backstabber, stalker, sweet talker and people fighting. So, if u like that kind of activities, please stay away from me. Thank you.

Sunday, January 23, 2011

Off Day on Weekday! urghhhh!!

macam PA NUN TA TA!!! urghhhh. sape nak teman aku nengok movie esok weh? tolong angkat tangan!! bosan siakkkk offday ari senin! da mcm ape da aku nih dok umah mati kutu!! urghhhh. next week punye schedule plak kerja sampai kol 4pagi!! bongok bongok!!!! bangla pon kerja office hour! aku nih?? urghhhhh. nak nanges wehhhh!! cam ne nak dating nih? haiyooooo. hahahaha.

ekh ekh. ari nih, badan aku gatal2! sampai merah2 badan! muke pon merah2!! apsal weh? smlm aku terpijak anak jin ke haaaa?? ke aku kene bomoh nih? aduhhhh. sok kene bangon pagi sbb nak teman ibu + nenek aku gi sepital. mereka ade check up. aku kan anak + cucu mithali! heheh. balek dari sepital, aku tros shoot gi nengok movie. xde org teman pon lantak larhh!! nengok sorg2 pon boley layan siaaaaa!!!

peace out yawwww

2 comments:

Neena Jamal said...

kita rasa musim la, sbb kita pun kena gtlgtl muka ni, dah habis gtlgtl dia mengelupas pulak. cik seina pun gtlgtl bdn kita rasa musim laa.. tak baik tau ckp terpijak ank jin choiiii!

BibitSiGadisBerry said...

hahaha. choii choii. mak xnak pijak anak jin. tapi mak nak pijak anak2 yg mcm sundal! ahahahaha.